Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

10 tips voor slim opbergen/archiveren

Hoe meer spullen je verzamelt, des te meer er opgeruimd moet worden. Een werkplek kan snel veranderen in een chaos wanneer je niet regelmatig je spullen opbergt. Met deze tips kan je snel en slim je spullen opbergen.

1. Geef je spullen op je werkplek een vaste locatie. Je ordners in een archiefkast, je documenten per project in een nette map in je bureaula en de papieren op je bureau kun je verdelen in een ladebox of in brievenbakjes.

2. Plan een vast moment in binnen je werktijd om je bureau netjes en opgeruimd te houden.

3. Hang een heel groot whiteboard of prikbord op, deze zijn tegenwoordig ook kamerbreed verkrijgbaar. Zo heb je mega veel ruimte voor al je losse papieren en to-do’s. Liever een design memobord? Een glasbord geeft allure aan je werkruimte.

4. Berg de veel gebruikte items zo dicht mogelijk bij je werkplek op, in een speciale kantoorkast.

5. Zorg dat je de beschikking hebt over een papiervernietiger zodat je de vertrouwelijke documenten die je niet meer nodig hebt gelijk kunt vernietigen. Zo voorkom je dat er stapels papier ontstaan die overbodig zijn.

6. Kies voor een trendy vakjeskast met vierkante archiefdozen of opbergboxen voor de spullen die je liever nog niet naar je bedrijfsarchief wilt brengen. Zo heb je bijvoorbeeld de projectdocumentatie van vorig jaar nog steeds snel bij de hand.

7. Kies voor een multifunctional in plaats van een losse scanner, printer en andere kantoormachines. Dit bespaart ruimte en geeft een opgeruimd gevoel.

8. Houd actief bij hoeveel voorraad je hebt van diverse kantoorartikelen. Zo weet je snel of je te veel of te weinig pennen, memoblokjes, lampen, en andere kantoorartikelen die handig zijn om op voorraad te hebben, hebt.

9. Verwerk binnenkomende post direct. Handel af wat direct afgehandeld kan worden en berg de documentatie op in het daarvoor bestemde kantoorartikel voor opbergen.

10. Berg de visitekaartjes die je ontvangt op in speciale visitekaartopbergsystemen. Zo heb je snel de gegevens van dat ene contact van die borrel van drie maanden geleden terug gevonden.