Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Onze top 10 facilitaire kantoorartikelen

Naast ‘standaard’ kantoorartikelen, kan je ook voor een uitgebreid facilitair assortiment terecht bij More-Office allesvoorjekantoor.nl.  Er zijn veel facilitaire kantoorartikelen die je kunt gebruiken op kantoor, deze zijn ingedeeld in verschillende categorieën. Hieronder vind je een overzicht van onze top 10:

1. Keuken- en kantine-artikelen

Denk bij keuken- en kantine-artikelen aan alle producten die je nodig hebt om je bedrijfskeuken of bedrijfskantine in te richten, bijvoorbeeld: koffieautomaten, dranken, servies en soep.

2. As-, papier- en afvalbakken

Onder facilitaire kantoorartikelen rekenen we ook asbakken, papierbakken en afvalbakken; voor een schone werkomgeving.

3. Schoonmaakartikelen

Ook schoonmaakartikelen ontbreken niet in ons assortiment facilitaire producten: mopsystemen, stofzuigers, schoonmaakmiddelen en zelfs wasmiddelen zijn verkrijgbaar bij More-Office.

4. Batterijen

Onder facilitaire kantoorartikelen worden onder andere batterijen gerekend. Zorg voor een goede voorraad batterijen voor de apparaten die je ondersteunen in jouw werkzaamheden.

5. Electra

Tafelcontactdozen en verlengkabels zijn handig om in elk pand aanwezig te hebben. Ook voor facilitaire artikelen, zoals producten gerelateerd aan elektra, kun je naar More-Office gaan.

6. Wegbewijzering

Met wegbewijzering weten alle gebruikers van het gebouw snel waar de toiletten zijn, welke ruimtes vrij zijn voor gebruik en welke ruimte er achter welke deur schuil gaat.

7. Vitrines

Vitrines en infokasten kunnen een welkome aanvulling zijn op de inrichting van het gebouw. Ook deze producten vallen in de categorie facilitaire kantoorartikelen.

8. EHBO-artikelen

Uiteraard kun je ook niet zonder EHBO-artikelen. Geschikt voor gebruik door personeel met een EHBO- of BHV-diploma. Ook dit valt onder facilitaire kantoorartikelen.

9. Ventilatoren

Ideaal wanneer de zomerse temperaturen oplopen en je de warmte niet uit je gebouw kunt krijgen: ventilatoren of airco’s.

10. Klokken

Laat je personeel en bezoekers bij de tijd blijven met een selectie klokken. Naast wandklokken kan je ook voor een tijdregistratiesysteem voor in- en uitklokken terecht bij een kantoorvakhandel bij jou in de buurt.